• Designation: Interim Manager & Consultant

Team Information

Ik ben vanaf 1984 werkzaam in de IT. Eerst als systeemontwerper, later als project-/programma manager en sinds 2008 als IT Manager. Tot 2015 deed ik dit in vaste dienst bij een grote financiële dienstverlener. In 2015 besloot ik daar te vertrekken en als zelfstandige verder te gaan.

Mijn expertise is het leidinggeven aan (project)teams, het verder verbeteren van het functioneren ervan en het doorvoeren van veranderingen, zowel binnen ICT als op het grensvlak van business en ICT. Met als uitgangspunt dat ICT nooit een doel op zich kan zijn, maar ondersteunend is voor het primaire bedrijfsproces.

Door mijn jarenlange ervaring als lijn- en programma-/projectmanager heb ik de vaardigheid en sensitiviteit ontwikkeld om zaken snel te herkennen en te benoemen. Met deze ervaring en mijn kennis van ICT, organisaties, processen en mensen doorzie ik snel hoe werkwijzen geoptimaliseerd en prestaties verhoogd kunnen worden. Gecombineerd met mijn nuchtere, rechttoe rechtaan benadering worden deze verbeteringen succesvol ingevoerd.

Ik 2018 kwam ik in contact met In2Improvement. Hun mensgerichte, nuchtere aanpak bij (cultuur-) veranderingen sluit helemaal aan bij mijn aanpak. Vandaar dat een samenwerking met het netwerk van In2Improvement met mensen met hetzelfde DNA voor mij een logische stap is.